Árajánlatkérés

Több lehetőség is bejelölhető.
Kérjük, írja le minél részletesebben az elképzeléseit. Amennyiben bizonytalan, hogy mire van szüksége, úgy hívjon minket bizalommal telefonon!

Mi az a landing page?

Sokan vannak, akik nem tudják mi az a landing page és olyanok is szép számmal akadnak, akik azt hiszik, tudják mi az a landing page. Nos, ideje eloszlatni a kétségeket.

Szószerinti értelmezésben a landing page az az oldal, ahol a látogató “landol”, vagyis ahova először érkezik a honlapunkon. Marketing és hirdetési szempontból azonban nem erről van szó. Landing pagenek azt az érkezési oldalt nevezzük, amelynek egyetlen célja, hogy adatokat gyűjtsön be egy űrlapon keresztül a látogatóktól. A sikeres űrlapkitöltést nevezzük konverziónak.

A landing page egyetlen és kizárólagos célja az adatgyűjtés, éppen ezért semmi más nem lehet a landing page-ünkön, ami eltereli a látogatók figyelmét.
 

Mire jók a landing page űrlapok?

Az űrlap célja, hogy a látogatóból konverzió legyen. A konverziók fajtája sokféle lehet, konverziónak számíthat például egy hírlevél feliratkozás, vagy épp egy megrendelés is. A landing page űrlapok állhatnak egy, vagy több mezőből, amelyen keresztül a látogatók adatokat tudnak megosztani velünk, amiért cserébe kapnak is valamit.
 

Ha van egy űrlap a főoldalamon az már landing page, ugye?

Nem. Bár nem árt, ha van űrlap a főoldalunkon, azonban ettől még nem lesz belőle landing page. Hogy miért? Nézzük meg, hogy mi volt a landing page definíciója! Landing pagenek azt az érkezési oldalt nevezzük, amelynek egyetlen célja az, hogy adatokat gyűjtsön be egy űrlapon keresztül a látogatóktól. A főoldalunknak számtalan célja lehet azon kívül, hogy adatokat nyerjünk a látogatóinktól. És ez így helyénvaló, de az egyéb funkciók mind elterelik a látogatóink figyelmét az űrlap felől. Épp ezért értékesek a landing page-ek.

Ha szükségünk van bizonyos számú leadre, hogy abból meghatározott számú értékesítésünk legyen, akkor egy landing page segítségével sokkal nagyobb eséllyel járunk sikerrel. A call-to-action gombjainkat érdemes ezekre a konverzió-optimalizált landing page-ekre érdemes irányítani, ahelyett hogy túlzsúfolt oldalakon próbálnánk meg nehézkes konverziókat összehozni.

 

 

Kérdése van? Árajánlatot kérne? Keressen minket telefonon (+36 70 344 1551), vagy küldjön üzenetet!
100% garancia
Egyedi weboldalak
Kiszámítható költségek
Gyors határidő