Keresőoptimalizálás

Az első 3 találat a kattintások több mint 60%-át elviszi
Amennyiben az Ön honlapja nem vonz elég látogatót, úgy vállalkozása jelentős lehetőségektől és bevételektől esik el. A kevés látogató oka pedig a legtöbb esetben az, hogy honlapja nem szerepel elég jó helyen a Google keresési találatai között.
Az érdeklődők több mint 70%-a Google segítségével keres
Napjainkban az emberek nagy részének, ha szüksége van valamire, akkor a Google jelenti az első számú forrást a kereséseik kiindulási pontjának mielőtt még végleges döntésre jutnának. A legrosszabb, hogy akkor is ezt teszik, ha hallottak már az Ön vállalkozásáról.
Gondolja végig, ha nem tudnak az Ön vállalkozására rátalálni, akkor máséra fognak találni és így a konkurencia viszi el az érdeklődőket és a hasznot, ami akár az Öné is lehetne.
Ha szeretne ezen változtatni, szem előtt lenni és növelni weboldala forgalmát, akkor a top 3 helyezés valamelyikét kell elérnie, de ez sajnos nem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik.
Évekkel ezelőtt a keresőoptimalizálás egyszerű feladat volt, némi optimalizálás a honlapján, pár értékes link és akár hetek alatt élre lehetett törni a Google találatai között. Az idők azonban változnak, a Google folyamatos algoritmus változásainak köszönhetően egy átlagos vállalkozás számára nehézkessé vált a jó helyezések elérése szakszerű segítség nélkül.
A keresőoptimalizálás (SEO) ma már lényegében keresőmarketing (SEM). A SEO már nem csak annyiból áll, hogy kulcsszavakkal teletömjük a főoldalunkat és ezeket betesszük a meta adatok közé. Ma már az értékes tartalmon és a felhasználói élmény optimalizációján van a hangsúly. Úgy kell honlapunkat felépíteni, mintha Google nem is létezne. Amennyiben szeretné megtudni, hogyan javíthatnánk weboldala helyezésein, úgy keressen minket bizalommal!